• Gratis verzending vanaf € 49,95
  • Retourneren binnen 14 dagen
  • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd
Alles wat je wil weten over

Garantie

  • Wat is de garantieperiode?

    Een product dat aangekocht is via Shoesme valt onder wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product in alle redelijkheid aan de verwachtingen van de consument moet voldoen. Het product behoort geen gebreken te vertonen die niet te verwachten zijn bij normaal gebruik. Dus is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@shoesme.nl, stuur je ordernummer en een foto('s) mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing. 

  • Ik heb een verkleurd of kapot artikel ontvangen, wat nu?

    Dit is natuurlijk heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een verkleurd of kapot artikel hebt ontvangen van ons, neem dan contact op met Shoesme klantenservice per e-mail (klantenservice@shoesme.nl). Vermeld hierbij de klacht, foto('s) van het artikel én het ordernummer voor een snelle afhandeling van je klacht. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging en mag binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

  • Ik heb een klacht over Shoesme schoenen, hoe kan ik dit melden?

    Aankoop gedaan bij een Shoesme verkooppunt

    Wanneer je een klacht hebt met betrekking tot een paar Shoesme schoenen die je bij een Shoesme verkooppunt hebt gekocht, dan is dit verkooppunt voor jou het eerste aanspreekpunt voor deze klacht. Het verkooppunt kan de klacht beoordelen en, indien gegrond en binnen de garantiebepalingen van de winkelier, met jou in overleg gaan over een eventuele oplossing. Omdat je een koopovereenkomst bent aangegaan met de winkelier, verloopt de klachtafhandeling via deze weg en niet via ons als leverancier. 

    Aankoop gedaan in de Shoesme webshop

    Heb je schoenen in de Shoesme webshop gekocht, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@shoesme.nl). Vermeld daarbij het ordernummer en stuur, indien mogelijk, foto's mee en een omschrijving om jouw klacht zo goed mogelijk uit te leggen. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging en mag binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.

  • Welke klachten worden niet vergoed?

    Wij geven geen garantie op schade die door verkeerd gebruik aan de schoenen is ontstaan. Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere gebreken, die de verkoper en leverancier niet te verwijten zijn, worden niet vergoed tenzij er sprake was van normaal gebruik en goed onderhoud.

    Goed onderhoud kan ervoor zorgen dat je langer plezier hebt van schoenen. Slijtage en andere gebruikssporen kunnen veelal voorkomen worden door de geadviseerde onderhoudsartikelen te gebruiken die verkrijgbaar zijn bij het verkooppunt of de schoenmaker.

Andere

Veelgestelde vragen

Gratis verzending
Gratis verzending
vanaf €49,95
Super snel in huis
Super snel in huis
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
Gratis retourneren
Gratis retourneren
Binnen 14 dagen
Laat je inspireren

#Shoesme