Extra maatregelen Shoesme in verband met coronavirus

In deze onzekere tijden willen we jou, als onze gewaardeerde klant, graag op de hoogte houden over de voorzorgsmaatregelen die wij treffen en hoe wij omgaan met deze situatie.

Hygiëne 
De ontwikkelingen rondom het Coronavirus gaan ontzettend snel en natuurlijk zetten wij bij Shoesme de gezondheid van onze medewerkers en klanten op nummer één. We volgen daarom continu alle voorzorgsmaatregelen op. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Shoesme ten strengste worden nageleefd.

Webshop
Op Shoesme.be ben je 24/7 welkom! Wij bezorgen je schoenen gratis thuis en ook het retourneren is kosteloos. 

Bezorgen
Het is helaas niet meer mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punten’ te selecteren, maar bezorgers van PostNL zorgen er wel voor dat je bestelling snel en netjes thuis afgeleverd wordt. Ze zorgen voor zo min mogelijk menselijk contact en ook houden ze een gepaste afstand. Ben je niet thuis? Dan volgt er een tweede aanbiedpoging. Indien je dan alsnog niet in de gelegenheid bent geweest om het pakket in ontvangst te nemen, dan wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat openblijft. 

Tip voor de thuisblijver
Als Shoesme weten we als geen ander hoe lastig het is om de juiste maat bij je kleintje te bepalen omdat kindervoetjes ontzettend snel groeien. Met het Shoesme meetsysteem zie je in 1 oogopslag de juiste maat. Super handig en zo kan jij voortaan zorgeloos de juiste maat bestellen. Daarnaast help jij ons, vooral nu in deze tijd, om de hygiëne verder te waarborgen. 

Heb je vragen?
Shoesme is bereikbaar voor alle vragen via klantenservice@shoesme.be en livechat.

Wij zijn dankbaar en trots op onze medewerkers en partners die ook in deze bijzondere periode voor ons en onze klanten klaarstaan. Laten we goed op elkaar en onszelf passen in deze onzekere tijden!